איך לבחור צלם מגנטים ב 9 צעדים

צילום מגנט חתן וכלה נשיקה

מה אפשר לעשות כדי שהמגנטים לא יגיעו לפח

צלם מגנטים הפך להיות הטרנד המבוקש ביותר בשנים האחרונות ואילו כיום צלם מגנטים הינו חלק בלתי נפרד מהאירוע בדיוק כמו הדי ג'יי או הצלם, והסיבה לכך היא ברורה, צלם מגנטים איכותי נמצא תמיד במקומות הנכונים, בזמן הנכון ומצליח להנציח תמונות שלא ציפיתם שיצולמו. אותם רגעים ספונטניים לא מתוכננים הם המגנטים המוצלחים ביותר, אין הכוונה לצילומים של זוג חברים יחד אלא לאלו שבאמת אקראיות, טבעיות עם חיוך אמיתי מאוזן לאוזן.

צילום-מגנט-כלה-עם-הורים-הולכת-לחופה

צלם מגנטים איכותי

הוא לא עוד אטרקציה נחמדה שניתן להקל בה ראש. למעשה צלם מגנטים הינו אחד הדברים שדווקא כן חייבים לבחור בקפידה מסיבה אחת פשוטה, אלו הזיכרונות או המתנות הקטנות שאתם נותנים לאורחים שלכם, ככה הם יזכרו מי ואיך ומה היה באירוע שלכם. לכן ככל שתתנו את הדעת לגבי צילום מגנטים לאירועים כך תותירו טעם טוב יותר לאורחים שלכם.  מעבר לכך, כבר באותו יום האירוע אתם מקבלים את כל התמונות שלכם, דבר כייפי בפני עצמו להיזכר ביום שאחרי ברגעים המרגשים. התמונות שתקבלו מצלם מגנטים איכותי יכולות לשמש אתכם גם לאלבום התמונות. צלם המגנטים נותן עוד זווית ראייה לאירוע, תופס רגעים יפים כך שגם אתם וגם האורחים שלכם תיהיו מרוצים אם התמונות תהיינה יפות.

צילום-מגנט-מותניים-של-חתן-וכלה

אז איך בוחרים?

ישנם כאלו “יקרים”, וישנם “זולים” ולא אחת מבלבלים אתכם עם עניין ההדפסה, אז בואו נעשה קצת סדר במה שחשוב וזו הרשימה:

  1. קבלו המלצות מחברים ומשפחה, אין המלצה טובה יותר מזו שניתנה לכם ממישהו שאתם סומכים עליו, ואם הוא היה מרוצה סביר להניח שגם אתם, אבל עדין אל תוותרו על קריאת ביקורות מאתרים מובילים כמו mit4mit.

  2. ניסיון ומקצועיות של צלם המגנטים, שימו לב שמאחורי החברה שבחרתם להגיע לאירוע שלכם יש ניסיון בצילום אירועים, התנהלות באירועים, בדקו כמה זמן החברה פעילה בשוק ומה רמת המקצועיות של הצלם, עברו על עבודות הצלם ובדקו אם אהבתם את הצילום, התמונות, אם יש תיק עבודות מספק, אתר אינטרנט ופייסבוק פעיל.

  3. כימיה, התקשרו לספק המגנטים שלכם והרגישו בשיחה אם האדם שמדבר אתכם נעים לכם והתקשורת איתו זה בול מה שאתם מחפשים. כאשר הכימיה טובה הצילומים ייצאו טובים יותר ולכם יהיה הרבה יותר כיף לעבור עם הצלם את היום המאושר בחייכם.

  4. ציוד רבותיי ציוד. ידוע שבאירועים תנאי הצילום לא קלים, ודאו שהצלם שלכם משתמש במצלמות full frame, גם אם זה לא אומר לכם הרבה, אומר בשני משפטים, מצלמות ff הן מצלמות יקרות יותר, מקצועיות יותר ובעלות תוצאה טובה יותר בתנאיי תאורה לקויים. בניגוד למצלמות הקרופ, הן ייתנו לצלם שלכם את היכולת להוציא תמונות טובות יותר.

  5. בנוסף למצלמה, ודאו כי לצלם סט עדשות מגוונות מקצועיות. כיום צילום המגנטים הוא מעבר לצילום של אדם מחייך מול המצלמה, חשוב לנו לתפוס רגעים אמיתיים ומרגשים, שמעבירים רגש ותוכן ונותנים ערך נוסף דרך המגנטים לאירוע שלכם. עדשות מקצועיות בעלות מנגנון פוקוס מהיר לתפיסת תמונות ספונטניות, בעלות צמצם פתוח שמכניס יותר אור לחיישן המצלמה שני אלו ועוד חשובים לתוצאה הסופית המעולה שצלם יכול לתת היום.

  6. וודאו כי התמונות עוברות עיבוד תמונה לפני הדפסת המגנטים. למה זה חשוב אם המצלמות FF והעדשות מעולות? אין צלם סטילס מקצועי שנותן את תמונותיו ללא עיבוד נוסף דרך תוכנות כמו לייטרום ופוטושופ, לגן, גם כשצלם מגנטים מדפיס את תמונותיו חשוב שיעברו עיבוד של תיקון תאורה, תיקון צבע ועוד.

  7. בקשו מספק המגנטים שלכם שיישלח לכם במייל/וואטסאפ את ביטוח צד ג שלו. המון אולמי אירועים דורשים ביטוח צד ג מצלמים ולא נותנים אישור לספק להיכנס ולעבוד באירוע במידה ולא עובד בדרישות אלו.

  8. עיצוב המגנט- בקשו מצלם המגנטים שלכם שייעצב מסגרת משלכם.
    רוב צלמי המגנטים יכוונו אתכם להיכנס למאגר מסגרות בו תוכלו לבחור מעשרות המסגרות שהם כבר עיצבו לאירועים אחרים, אבל למה שתבחרו משהו שהיה כבר למישהו אחר? בקשו מהצלם שייעצב מסגרת במיוחד עבורכם.
    כדאי לעצב את המסגרת למגנט בסמוך לאירוע ולאחר שעיצבתם את ההזמנה לחתונה שלכם. זה השלב שתדעו מה הכיוון העיצובי של האירוע שלכם. אנו תמיד ממליצים לעצב את המגנט באותה שפה עיצובית של האירוע כדי שתיהיה אחידות, זה נורא יפה.

  9. החלטתם ללכת על ספק שאהבתם- חתמו מולו על הסכם מסודר המפרט את כל מה שאתם מקבלים, שעות העבודה, התשלום, ההתחייבות שלו להגיע לאירוע ומה קורה אם יש ביטול מאחד הצדדים חלילה (לא עלינו).

המאמרים האחרונים שלנו...

עלינו...

משנת 2009 אנו מצלמים ומפיקים תמונות מגנט באיכות הגבוהה ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במקצועיות, והרבה אהבה. אנו שמים דגש על צילום איכותי תוך כדי תפיסת רגעים מיוחדים, מרגשים ואותנטיים מהאירוע שלכם שמיד יהפכו למזכרת נפלאה שכולם ישמחו לקחת הבייתה.אנו מתחייבים לסטנדרט הגבוה ביותר ולכן מפתחים את התמונות באיכות מעבדה ע"י מדפסת תרמית של חברת מיצובישי החדישה ביותר בשוק. אנו מצלמים עם גופי צילום Full Frame של ניקון, ומגוון עדשות מקצועיות על מנת לתפוס את הרגעים המיוחדים שכל האורחים ישמחו לקבל מלוח העץ המעוצב.

הירשם עכשיו לקבלת עדכון על המאמר הבא