איך לבחור צלם מגנטים לאירוע שלכם? חלק א'

צילום מגנט

מזל טוב! הגיע היום המיוחד שלכם ועכשיו אתם מתלבטים איזה צלם מגנטים לבחור, הנה כמה מהדגשים החשובים ביותר שיש לשים לב לפני שסוגרים מגנטים לאירוע שלכם.

  1. קבלו המלצות מחברים ומשפחה, אין המלצה טובה יותר מזו שניתנה לכם ממישהו שאתם סומכים עליו, ואם הוא היה מרוצה סביר להניח שגם אתם, אבל עדין אל תוותרו על קריאת ביקורות מאתרים מובילים כמו mit4mit.(קישור לעמוד שלי במיט4מיט)
  2. ניסיון ומקצועיות של צלם המגנטים, שימו לב שמאחורי החברה שבחרתם להגיע לאירוע שלכם יש ניסיון בצילום אירועים, התנהלות באירועים, בדקו כמה זמן החברה פעילה בשוק ומה רמת המקצועיות של הצלם, עברו על עבודות הצלם ובדקו אם אהבתם את הצילום, התמונות, אם יש תיק עבודות מספק, אתר אינטרנט ופייסבוק פעיל.
  3. כימיה, התקשרו לספק המגנטים שלכם והרגישו בשיחה אם האדם שמדבר אתכם נעים לכם והתקשורת איתו זה בול מה שאתם מחפשים. כאשר הכימיה טובה הצילומים ייצאו טובים יותר ולכם יהיה הרבה יותר כיף לעבור עם הצלם את היום המאושר בחייכם.
  4. ציוד רבותיי ציוד. ידוע שבאירועים תנאי הצילום לא קלים, ודאו שהצלם שלכם משתמש במצלמות full frame, גם אם זה לא אומר לכם הרבה, אומר בשני משפטים, מצלמות ff הן מצלמות יקרות יותר, מקצועיות יותר ובעלות תוצאה טובה יותר בתנאיי תאורה לקויים. בניגוד למצלמות הקרופ, הן ייתנו לצלם שלכם את היכולת להוציא תמונות טובות יותר.

בנוסף למצלמה, ודאו כי לצלם סט עדשות מגוונות מקצועיות. כיום צילום המגנטים הוא מעבר לצילום של אדם מחייך מול המצלמה, חשוב לנו לתפוס רגעים אמיתיים ומרגשים, שמעבירים רגש ותוכן ונותנים ערך נוסף דרך המגנטים לאירוע שלכם. עדשות מקצועיות בעלות מנגנון פוקוס מהיר לתפיסת תמונות ספונטניות, בעלות צמצם פתוח שמכניס יותר אור לחיישן המצלמה שני אלו ועוד חשובים לתוצאה הסופית המעולה שצלם יכול לתת היום.

  1. וודאו כי התמונות עוברות עיבוד תמונה לפני הדפסת המגנטים. למה זה חשוב אם המצלמות FF והעדשות מעולות? אין צלם סטילס מקצועי שנותן את תמונותיו ללא עיבוד נוסף דרך תוכנות כמו לייטרום ופוטושופ, לגן, גם כשצלם מגנטים מדפיס את תמונותיו חשוב שיעברו עיבוד של תיקון תאורה, תיקון צבע ועוד.

המאמרים האחרונים שלנו...

עלינו...

משנת 2009 אנו מצלמים ומפיקים תמונות מגנט באיכות הגבוהה ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במקצועיות, והרבה אהבה. אנו שמים דגש על צילום איכותי תוך כדי תפיסת רגעים מיוחדים, מרגשים ואותנטיים מהאירוע שלכם שמיד יהפכו למזכרת נפלאה שכולם ישמחו לקחת הבייתה.אנו מתחייבים לסטנדרט הגבוה ביותר ולכן מפתחים את התמונות באיכות מעבדה ע"י מדפסת תרמית של חברת מיצובישי החדישה ביותר בשוק. אנו מצלמים עם גופי צילום Full Frame של ניקון, ומגוון עדשות מקצועיות על מנת לתפוס את הרגעים המיוחדים שכל האורחים ישמחו לקבל מלוח העץ המעוצב.

הירשם עכשיו לקבלת עדכון על המאמר הבא