איך תהפכו את המגנטים בחתונה שלכם למקוריים?

צילום מגנט חתן כלה

כל מה שחשוב לדעת על עיצוב מגנטים לאורחים שלכם

חשבתם שהמקוריות של החתונה שלכם נגמרת בבחירת המקום, בעיצוב ההזמנה או בהפתעות השונות שהכנתם לאורחים? למה שלא תעצבו גם את המגנטים שהאורחים ייקחו איתם למזכרת, כך שיתאימו לעיצוב האירוע שלכם, בדרך כזו שהם לא ישכחו את החתונה שלכם עוד הרבה מאוד זמן
כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה המיוחדת והמקורית ביותר, ומשקיע בכך מחשבה רבה ותכנון מוקפד. אם בחרתם להפיק את החתונה שלכם בקונספט מסוים, אם בחרתם באלמנט אחד או שניים שיפתיע את האורחים ויאפיין אתכם, או אם בחרתם במיתוג החתונה כולה, אתם בדרך הנכונה לאירוע ייחודי ובלתי נשכח!
אמרו פעם ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים", ואכן, ככל שתקפידו בדברים הקטנים, כך התמונה הגדולה תהיה מרשימה יותר. זה נכון לגבי הכל ובטח לגבי מגנטים לחתונה, שאיתם ילכו האורחים הביתה בסוף האירוע.
מגנטים לחתונה לא חייבים להיות מלבניים ושבלוניים. אפילו כאן, אתם יכולים ליצור לעצמכם שפה ייחודית משלכם שתבוא לידי ביטוי בעיצוב המגנט עצמו. תוכלו לבחור במגנטים מינימליסטיים, עם או בלי מסגרת, עם או בלי תאריך החתונה ו/או כיתוב, או במגנטים מעוצבים במיוחד – החל מבחירה של מסגרת שונה וייחודית כמו מסגרת פולארויד- מגנטים בצורה מרובעת עם פס לבן עבה למטה אשר מקנה למגנט מראה קלאסי של תמונה שהרגע יצאה ממצלמת פולארויד עם יתרון של צילום מקצועי.

חשבו על כך שהאורחים שלכם יצטלמו בספונטניות, כשהם מפזזים על רחבת הריקודים ויקבלו תמונה ממגנטת עם מסגרת שמיישרת קו עם הסגנון העיצובי של האירוע כולו, עם כיתוב שלכם ולבחירתכם ואולי אפילו "לוגו" של עצמכם.
רוב צלמי המגנטים לחתונות כוללים בעסקה גם שירות גרפיקה לעיצוב המגנטים. ודאו שהחברה או הצלם שבו בחרתם אכן מציעים שירות כזה, לרוב ללא תוספת תשלום.

צילום מגנט גדי ותמר - חתן וכלה

בדקו מהן האפשרויות העיצוביות העומדות בפניכם – האם אתם יכולים לבחור עיצוב מתוך "מאגר" עיצובים קיימים, האם אתם יכולים להביא עיצוב מוכן משלכם, או שאולי הצלם יעמיד לרשותכם מעצב/ת גרפי/ת שיעצבו את המגנטים בהתאם לאופי שלכם ולמה שאתם אוהבים.
בעיצוב המגנטים תוכלו לבחור מסגרת, תוכלו להחליט אם לכתוב משהו, לצרף אייקון אחד זהה לכולם, בדומה לאייקונים באינסטגרם ובפייסבוק שניתן "להדביק" על התמונות.
אל תחכו עם בחירת צלם המגנטים לחתונה עד לרגע האחרון, בטח לא אם אתם רוצים לעצב את המגנטים באופן מיוחד. זכרו שעיצובים כאלו לוקחים זמן, הן מבחינת ההחלטה על העיצוב והן מבחינת זמן העבודה. ככל שתקדימו, כך יישאר לכם יותר זמן לחשוב, להמציא ולבצע שינויים. הזמן הנכון ביותר לעבוד על מסגרת המגנט שלכם היא לאחר עיצוב ההזמנה לחתונה.
ובכל מקרה, לא משנה איך אתם בוחרים לעצב את המגנטים לחתונה שלכם, בדקו היטב שהצלם שלכם מצלם במצלמות פול פריים, מדפיס במדפסת תרמית, בחנו את הניסיון של הצלם ואל תסגרו עד שתדעו מה בדיוק כוללת הצעת המחיר שלו. שימו לב לכימיה בינכם לבין הצלם, ככל שתרגישו "חברים" והשיחה זורמת כך יהיה לכם כיף וטוב לעבוד עם הספק שלכם, והוא בטוח יעשה עבודה טובה יותר ויהנה מהאירוע שלכם.

צילום מגנט חתן וכלה בחופה

המאמרים האחרונים שלנו...

עלינו...

משנת 2009 אנו מצלמים ומפיקים תמונות מגנט באיכות הגבוהה ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במקצועיות, והרבה אהבה. אנו שמים דגש על צילום איכותי תוך כדי תפיסת רגעים מיוחדים, מרגשים ואותנטיים מהאירוע שלכם שמיד יהפכו למזכרת נפלאה שכולם ישמחו לקחת הבייתה.אנו מתחייבים לסטנדרט הגבוה ביותר ולכן מפתחים את התמונות באיכות מעבדה ע"י מדפסת תרמית של חברת מיצובישי החדישה ביותר בשוק. אנו מצלמים עם גופי צילום Full Frame של ניקון, ומגוון עדשות מקצועיות על מנת לתפוס את הרגעים המיוחדים שכל האורחים ישמחו לקבל מלוח העץ המעוצב.

הירשם עכשיו לקבלת עדכון על המאמר הבא