כל מה שרציתם לדעת על עיצוב המגנט לאירוע

צילום מגנט

אל תסתפקו במאגר מוכן של צלם המגנטים- צרו לכם מסגרת משלכם

המגנט המעוצב אותו מקבלים האורחים במתנה צריך להיות יפה, ייחודי ותואם אליכם, השקיעו עוד דקה מזמנכם ודברו עם ספק המגנטים כדי לספר לו על צבעים מועדפים, לוגו או איור שאתם אוהבים, פונט מיוחד שהשתמשתם בהזמנה שלכם ואם תרצו תאריך לועזי או עברי. השקעה זו מוערכת ומרגשת כאשר האורח מקבל את המגנט.

החתונה שלכם לא כמו של כולם- אז למה שמסגרת המגנט תיהיה מעוצבת כמו החתונה משבוע שעבר?

 

מתי לעצב את המגנט?

כשבחרתם את העיצוב של הזמנת החתונה שלכם, בערך חודש-חודש וחצי לפני האירוע אתם כבר יודעים מהו הכיוון העיצובי שלכם, זה פחות או יותר הזמן שרצוי לעבוד על המסגרת שלכם, כך תיהיו בטוחים מראש שהכל מוכן. כמובן שאפשר גם לחכות לעיצוב הכולל של החתונה- כלומר לעיצוב הכניסה למתחם האירועים, האולם, השולחנות. למה זה חשוב? כל חתונה היא מיוחדת במינה, וכך צריך להיות גם המגנט שלכם, ועיצוב המגנט מקבל השראה מהשפה של האירוע שלכם, כדי שיתאים לאירוע ולכם בדיוק רב.

שי ובן בחרו לעצב את המגנט עם פס תחתון ולוגו  החתונה שלהם שהופיע בעיצוב החתונה, בהזמנה לחתונה ובחולצות שהוכנו במיוחד לאורחים

צילום מגנט

מה ההבדל בין מסגרת שקופה לרגילה?

מסגרת רגילה היא מסגרת התוחמת את התמונה, שמותכם יעוצבו בדר"כ על המסגרת עצמה וניתן לבחור לה צבעים מגוונים. מסגרת שקופה היא מגנט ללא תוחם, לעיתים מסגרת זו נותנת מראה גדול יותר למגנט, אך זו רק אשליה, המגנט בדיוק באותו גודל כמו במסגרת הרגילה. גם במסגרת השקופה ניתן לשים אלמנטים, כיתוב ותאריך כמובן.

מסגרת שקופה- ללא מסגרת

צילום מגנט

מגנט כולל מסגרת

צילום מגנט

מה ההבדל בין מסגרת למגנט רגיל ופולארויד?

מגנט רגיל בנוי בצורה מלבנית וגודלו 7.5*10, המסגרת תעוצב בהתאם לגודלו וניתן לשלב על מגנט זה "עיצוב פולארויד"- מסגרת לבנה עם שוליים רחבים יותר בתחתית המגנט.

מגנט פולארויד בנוי בצורה ריבועית, הוא מגנט גדול יותר וגודלו 10*10, מעוצב ומוכר ע"י מסגרת לבנה המקיפה אותו ושוליים רחבים יותר בתחתית (ראו תמונה לדוגמא).

בשני המקרים ניתן לכתוב ולהוסיף צבע ואלמנטים כבקשתכם.

צילום מגנט
צילום מגנט

האם כדאי לכתוב את השמות על המגנט באנגלית או בעברית?

איך שאתם אוהבים היא התשובה הנכונה. אנחנו רק יכולים לייעץ שאם יש משפחה רחבה המגיעה מחו"ל משפחות רבות בוחרות לכתוב על עיצוב המגנט באנגלית/רוסית/ צרפתית או כל שפה שתבחרו.

 

יש לי לוגו/ איור, האם ניתן לשלב אותו בעיצוב המגנט?

במידה ואין זכויות יוצרים והאיור הינו באיכות גבוהה להדפסה בהחלט אפשר לשלוח ולדרוש לעצב אותו במגנט שלכם.

 

האם יש לוגו של הספק על המגנט?

הלוגו חותם את עבודתו של הצלם, כמו שציירים חותמים על העבודות שלהם, כך נהוג שספק המגנטים ישים לוגו.

הלוגו צריך להיות קטן ובמקום שאינו מפריע לתמונה ושאינו "גונב" את תשומת הלב.

המאמרים האחרונים שלנו...

עלינו...

משנת 2009 אנו מצלמים ומפיקים תמונות מגנט באיכות הגבוהה ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במקצועיות, והרבה אהבה. אנו שמים דגש על צילום איכותי תוך כדי תפיסת רגעים מיוחדים, מרגשים ואותנטיים מהאירוע שלכם שמיד יהפכו למזכרת נפלאה שכולם ישמחו לקחת הבייתה.אנו מתחייבים לסטנדרט הגבוה ביותר ולכן מפתחים את התמונות באיכות מעבדה ע"י מדפסת תרמית של חברת מיצובישי החדישה ביותר בשוק. אנו מצלמים עם גופי צילום Full Frame של ניקון, ומגוון עדשות מקצועיות על מנת לתפוס את הרגעים המיוחדים שכל האורחים ישמחו לקבל מלוח העץ המעוצב.

הירשם עכשיו לקבלת עדכון על המאמר הבא