מגנטים לאירועים קטנים

צילום מגנט תינוק

אירועים קטנים אלו אירועים עם כמות מוזמנים של עד 150 אנשים, הם אינטימיים יותר, אירועים משפחתיים כמו חתונה, בר/בת-מצווה, ברית/ה, ימי הולדת, כנסים וכו'.

באירוע כמו ברית/ה, אנו מגיעים כחצי שעה לפני שכל שהכל מתחיל, מצלמים את המקום והעיצוב וכמובן אתכם עם המשפחה הקרובה ביותר-הורים, אחים, סבים וסבתות וכמובן כל מי שחשוב להם, כששאר האהובים מתחילים לזרום נתפוס רגעים טבעיים של ההתרגשות לראות אתכם ואת הקטנצ'יק לראשונה, אתם צריכים לראות חיוך של דודה קרובה כשהיא רואה את הדבר הכי חשוב לכם בעולם, פשוט מרגש.
במהלך האירוע נצלם את הטקס, הנאומים אם יש ונתפוס עם המצלמה שלנו כל פרט קטן.

אנחנו יכולים לבחור הרבה מילים שיתארו את הזוגות של זומגנט אבל יש מילה אחת ויחידה שתתאר את הזוגות שלנו בצורה הטובה: משפחה. אחד מהדברים שהכי מרגשים אותנו, זה להמשיך ולשמור אתכם על קשר ולהיות שם בכל אירוע מרגש ולתעד אותו בצורה הטבעית, הכנה והיפה ביותר שיתן לכם זיכרון לנצח. זוגות שהתחתנו אצלנו והתקשרו על מנת להזמין אותנו גם לאירוע הברית/ה שלהם פשוט עושים לנו את היום, זה כל כך יפה לראות ולתעד אתכם בונים את המשפחה שלכם.

באירועים הקטנים שלכם, צלם מיומן יוכל לצלם את כל האירוע וגם להדפיס את המגנטים בעצמו, ולכן יש חיסכון בעלויות. באירועים קטנים אין המון "התרחשויות" כמו באירועים גדולים, לכן יש לצלם מספיק זמן לפתח את התמונות.

האירועים המשפחתיים שלנו חשובים קטנים כגדולים ולכן תיעוד טוב חשוב להנצחת הרגעים הללו.
צלם מגנטים, שצילום הוא מקצועו העיקרי יוכל לתת מענה לצילום מקצועי ומסודר לאירוע שלכם בנוסף למגנטים ולא תצטרכו להזמין צלם מקצועי בנפרד ובעלות נוספת.

במידה וצלם המגנטים שלכם מגיע לבדו, מצלם, מדפיס וחותך את המגנטים – טווח המחירים הוא בין 1200-1400 שקלים
במידה וצלם המגנטים שלכם מגיע עם עוזר, המחיר יהיה גבוה בכמה מאות שקלים
קחו בחשבון שישנם מגנטים פולארויד שהם מגנטים גדולים יותר (וגם מרשימים יותר) אך בגלל גודלם עולים קצת יותר

המאמרים האחרונים שלנו...

עלינו...

משנת 2009 אנו מצלמים ומפיקים תמונות מגנט באיכות הגבוהה ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במקצועיות, והרבה אהבה. אנו שמים דגש על צילום איכותי תוך כדי תפיסת רגעים מיוחדים, מרגשים ואותנטיים מהאירוע שלכם שמיד יהפכו למזכרת נפלאה שכולם ישמחו לקחת הבייתה.אנו מתחייבים לסטנדרט הגבוה ביותר ולכן מפתחים את התמונות באיכות מעבדה ע"י מדפסת תרמית של חברת מיצובישי החדישה ביותר בשוק. אנו מצלמים עם גופי צילום Full Frame של ניקון, ומגוון עדשות מקצועיות על מנת לתפוס את הרגעים המיוחדים שכל האורחים ישמחו לקבל מלוח העץ המעוצב.

הירשם עכשיו לקבלת עדכון על המאמר הבא